Maak kennis met de JASNO klantenservice

Onze klantenservice is het aanspreekpunt voor jou als klant van onze raamdecoratie. Het team bestaat uit vier medewerkers, Mark, Esmee, Nicole en Niels , die allen een passie voor interieur en raamdecoratie hebben. Ben je benieuwd wat precies hun rol is binnen JASNO? Lees dan verder! 

Persoonlijk en professioneel

Ten eerste is de klantenservice natuurlijk elke werkdag bereikbaar voor al jouw vragen en onduidelijkheden over onze shutters, blinds, folds en swings. Zij proberen jou zo goed mogelijk te helpen, online en offline. Maar je kunt ook voor een hoop andere zaken terecht bij onze klantenservice. Voor het inplannen van een (digitaal) adviesgesprek of inmeetafspraak bijvoorbeeld. Plan je een adviesgesprek in onze showroom? Dan zijn zij ook degene die hier zorgen voor een goed, persoonlijk, eerlijk en professioneel advies tot in detail. Zij geven je graag een rondleiding door de JASNO showroom en hebben een antwoord op al je vragen. Tevens kunnen zij na het adviesgesprek ter plekke een prijsopgave voor je maken indien de juiste afmetingen van de ramen bekend zijn.

'5*service! JASNO shutters heeft een fantastische service. Snel antwoord op een vraag en ook nog gratis wat onderdelen opsturen. Binnen een dag alles geregeld. Top!’

Online ondersteuning

Ben je niet in de gelegenheid om naar onze showroom te komen? Niet getreurd! Onze klantenservice heeft allerlei manieren om jou toch te kunnen informeren. Zo kun je bij hen een prijsopgave opvragen over de gewenste producten. Of vraag gratis de brochures of stalen van onze producten aan. Ben je benieuwd of er bij jou in de buurt een mogelijkheid voor het bekijken van JASNO producten is? Onze klantenservice weet precies bij wie jij terecht kan voor het juiste advies. Tot slot behandelen zij de klachten die binnenkomen en zorgen ervoor dat deze zo goed en snel mogelijk opgelost worden. Je kunt de klantenservice natuurlijk ook benaderen als je je enthousiasme over JASNO wil laten blijken of misschien iemand in het specifiek wil bedanken voor de hulp die zij geboden hebben.

‘Goede ervaring met de customer service afdeling van JASNO. Zij reageren snel op je vragen en hebben kennis van zaken. Coulante behandeling en servicegericht.’

Producten besteld? Klantenservice blijft met jou in contact!

Wanneer je de offerte hebt goedgekeurd en de producten zijn besteld, blijft onze klantenservice met jou in contact. Zij geven namelijk een seintje op het moment dat jouw raamdecoratie binnen is. Vervolgens plant de klantenservice samen met jou en de monteur een montage afspraak. Zijn jouw producten vertraagd? Ook dan krijg je een seintje van de klantenservice zodat je op de hoogte bent van de ontwikkelingen. En zelfs jaren na je aankoop, helpt de klantenservice jou bij eventuele problemen.

Een heleboel taken dus die onder deze afdeling vallen en de afdeling die het meest in contact is met jou als klant. De klantenservice staat elke werkdag van 8.30 uur tot 17.00 uur voor je klaar. Ze zijn bereikbaar via mail, telefoon of whatsapp!